Sepetang bersama Yb Khalil Idham Lim

Posted: July 9, 2009 in Bicara Santai
Tags:

SDC10574Alhamdulillah, kelmarin saya dan Ustaz Khalil sempat berusrah, banyak ilmu yang dikongsi beliau bersama saya, kami berkongsi ilmu berkenaan tarbiyah,dakwah,politik,sosial,ekonomi dan sebagainya tak ketinggalan juga ilmu IT,yang mana beliau memang terkenal dengan blog beliau yang mencecah 20 ke 30 ribu pengunjung dalam sehari (itu yang sempat saya lihat,mungkin lebih dari itu).

Dalam usrah ukhwah antara kami umpama abang dan adik, terasa kemanisan perjuangan bila melihat kesungguhan kami dalam membincangkan segala isu umat manusia, benarlah Firman Allah S.W.T,:

1 Demi Masa! 2. Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian 3. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh, dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan kesabaran.

Eermm,terima kasih Ustaz kerana bagi saya pinjam laptop peribadi ustaz untuk update blog saya…Alhamdulillah

Leave a Reply

